Sluta skolan och börja arbeta

Jag vill sluta skolan och börja arbeta.

Ska jobba på hotellet på söndag. De behöver jämt folk där, men självklart går man i skolan och har ingen ork för att göra båda delarna på dagarna..
Vill så gärna få en stor lön och kunna handla massa nya grejer..

Nu har man blivit van att få ett par tusen i månaden och nu den 25 är sista :( Så sen kommer det bli knapert med 2300 kr i månaden :/

Men det blir nog ganska mycket arbete på helgerna. Men jag skulle vilja få jobba som en riktig anställd. Men får väl vänta tills  år 2009. Fy fan!

Vet inte hur många gånger jag har funderat på att hoppa av. Tack vare min idiotiska mage blev det såhär. Hatar att vara en fjärdeårs elev. Skulle kunna göra vad som helst för att dra tillbaka tiden innan jag fick så här med magen. Skulle fullständigt skita i om jag kräktes och svimmade i skolan.. Bara för att slippa det här fjärde året. Fy alltså, på allt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0