Sjuk och sugen på en utlandsresa i oktober.

För ett par dagar sedan började jag känna mig täpt i näsan och ont i halsen.
Igår kände jag mig trött, febrig och illamående. Jobbigt att gå och känna sig trött och konstig i skolan.
Så idag är jag hemma, får se om jag är det i morgon också, eller om jag pallrar mig dit. Får se hur jag mår ikväll.
Känns inge vidare bra, men jag hoppas att det går över tills på söndag då jag ska jobba.

Jag och Birkon har funderat på att åka utomlands, helst i december då det är 5 år mellan oss. Men nu när jag går i skolan vill jag inte misa något där. VI vill inte åka över jul och nyår heller, för här är det jätte mysigt under den tiden.

Så nu har vi pratat om att åka i oktober, vi får se hur det blir. Inget bestämt. Men i så fall betalar vi bara flygresan. För mamma äger en lägenhet i grekland och då kan vi låna andras hus/lägenheter om de är inom samma bolag, behöver heller inte vara i grekland. Kan vara nästan över hela världen.
Så vi får se vart vi åker och om vi åker. Det skulle vara såå underbart!

Hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

krya på dig!

2008-09-04 @ 11:51:58
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: Erica

Ah, vi är riktigt lyckostar! :D



Hur gick det hos syon?



Nej! Jag älskar att sova på mage! Nu kan man knappt ligga på sidan för att magen är så stor och jag HATAR att sova på rygg :D haha! Aldrig nöjd :P



Nej vet du.. Vi har köpt barnvagn. Men den vägrar jag hämta först det är dags. Vi har fått massa kläder, nappflaskor, bestick osv av familj och vänner.. men jag är så skeptiskt så mer har vi faktiskt inte köpt. Vad som helst kan ju hända?! Men till helgen ska vi faktiskt titta på babysiter och på en säng :)



Barnrummet är ju rosa :D Med bokstäver runt om i hela rummet och ovanför där sängen ska stå ( efter några månader ) så står det DREAM. Sen har vi satt upp blommlampor och hyllor ^^



Ja, men det var ju kul att dom hörde av sig! :D Då blir man lite mer taggad också ^^ Nej precis, skolan först och främst nu kanske?

2008-09-04 @ 16:41:28
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Malin

haha :P vet faktiskt inte om det är en bra egenskap. På olika vis kanske.

Usch då, då måste du krya på dig!!! Vill ju att du ska vara där om jag åker till skolan :P

2008-09-04 @ 19:33:34
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0