sjuk dröm

Jag drömde en så hemsk dröm i morse.

Drar allt  kortfattad version..
Jag, mamma och Ronja var i en affär. Där blev vi smittade och vi fick cancer. Ja jag vet, konstigt. Efter ett par dagar/veckor dog Ronja. Jag bröt i hop och bara grät och grät hela tiden.. Förstod då att det var nära för mig med.. och Birkons mamma började skriva ned vad hon skulle ta som var mitt. Jag blev skogstokig. Är det de enda du kan tänka på sa jag till henne. Sen säger hon att Birkon har tänkt i samma banor. Jag faller ner i tårar och vet inte vad jag ska ta vägen.. Men han sa att man var tvungen att förbereda sig, för att bli ensam. Självklart har han redan allt som är mitt. Speciellt när min mamma, syster dör.. Men hans mamma? Helt galen efter mina saker. Hur läskigt som helst.

Ja helt jävla sjukt, tyvärr vaknade jag och fick inte se mer. Men ur sjukt är det inte, hur man kan drömma ibland alltså..

Vissa drömmar är så verkliga när man drömmer, det var denna. Jag vaknad

Kommentarer
Postat av: mickan

Hehe va bra:) just nu sitter jag i skolan :) vad gör du då ?

2008-09-24 @ 11:50:00
URL: http://michelaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0