Minnen och överdrivet lycklig

I morgon är det marknad..
Under pausen i Desperate housewives började jag fundera på vilka jag gick med förra året förutom Birkon.. Då kommer jag ihåg att det var jag, Birkon, Anneli och Per. Det var så roligt. Vi åkte massor i en viss karusell. Det var mörkt, hög musik, massa skratt. Åh, det var så fruktansvärt roligt. Jag kommer även ihåg att det fanns roliga kappsylöppnare, en (lite finare sagt) penis. 

I morgon blir det först hundvakt medans mamma och mormor är nere på marknaden, sen ska jag ner med syster. Nu är det vår tur, att bilda ett nytt minne. Som jag kommer kunna sitta och skratta åt. Nästa år, vid den här tidpungten :)

Jag är överlycklig, först för att Anders (kakelsättaren) är helt fantastisk, han jobbar sjukt snabbt och dessutom blir det riktigt snyggt. Jag är så nöjd. När badrummet är färdigt kommer jag nog börja bo där inne. Så nöjd är jag redan nu, tänk när allt är klart. Woohoo! Sen för att Desperate housewives har börjat igen, den serien är ju bara för bra. Har inte missat ett endaste avsnitt..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0