Körkortet 1/3 kirrat!

Nu har jag kommit en bra bit på vägen till mitt körkort. SOM alla andra förutom jag har sätt fram emot :P
Jag trivs så bra på min cykel, men man måste väl ha det.

Har tagit en intensiv kurs på 1 vecka. 19 -20 december teori.. Sen uppehåll två veckor och sedan är det bara massa körning och plugg inför körprovet. Har även tagit 4 körlektioner innan intensivkursen, av den anledningen att jag kan räkna alla gånger jag kört bil på mina händer..

Men det känns riktigt bra faktiskt. Men det är sjukt dyrt med intensivkurs och sedan allt med gillinge, provet och allt annat som kommer extra. Men men, så är det.

Nu ska jag spana runt lite på nätet, innan jag går och lägger mig. Min älskade sambo, hihi, ska jobba natt, stackarn. Lider verkligen med honom. Speciellt nu när han promt vill se allt Anders gör. För då blir det inge sova efter jobbet heller..

natti natti allihopa!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0