Hundvakt och rörmokare

idag fick man gå upp klockan 7:00. För att rörmokaren skulle komma och bila upp lite klinker och sedan lägga nytt rör i badrummet. Han är fortfarande här. Min karl ska självklarr hjälpa honom så mycket han bara kan, haha så gulligt.

Själv har jag suttit här och hållit för öronen när de har borrat. Stackars Phil och Wendie. Nu snart ska jag åka upp till huset för att vara hundvakt. Sen blir det jysk för att köpa ett databord så vi slipper ha datorn på matbordet och i soffan. Haha.  Vi ska också åka och titta efter kakel och klinker tills på måndag =) Wohooo..

Ha en underbar dag alla. En trevlig helg också så klart.










Kommentarer
Postat av: fanny

gissa vad linn och jag ska göra i helgen? vi ska stå i Stockholm med en bössa och samla in pengar till en barnby!;) jag har det som projektarbete! Yeah, men vi tre måste ses snart igen, kanske kan gå på bio om dte kommer någon bra?:)

2008-09-26 @ 11:59:28
URL: http://silenthill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0