God morgon :)

Vaknade redan vid åtta.
Har bara suttit och tagit det lungt sen dess.

Funderar på att hoppa in i duschen och sen ringa kusin Josefin... Vi pratade om att gå ner på stan idag. Hoppas hon inte bangar nu!

Har börjat kolla på intensivkurser till körkortet.. Så i slutet av November till i början av December tror jag att det blir. De hade ingen sån kurs tidigare, alla var fulla.. Känns skönt att ha tagit tag i det, så kanske man har ett körkort om ett tag. Det är ju bra att ha som sagt.. Det enda jag är nervös över är teorin, är så jävla dålig på prov, har alltid varit och kommer alltid vara.... Kommer säkert få göra om det flera gånger. Men det hoppas jag innerligt att jag slipper!
Grejen är den att jag pluggar, men det fastnar inte, hur sjukt är det inte? Hmm..

Jaja, får väl ner i duschen nu! Älskar att duscha, men inte början och slutet. Så kallt när man går in och ut.

Ha en bra dag.











Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, ni var jättefina på bilderna tycker jag :) Ni är fina i vanliga fall också, men du förstår vad jag menar! :D



Ah, tänk att få se VÅRT barn för första gången :) En blandning mellan mig och Alex :D haha det ska bli spännande :P

2008-09-30 @ 18:47:33
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0