GKO

Sitter i skolan och väntar på att börja grakolektionen.
Ska fortsätta med mitt Nalle puh och Nasse omslag.

Igår tittade Anneli förbi, alltid lika roligt. Fast igår var nog en av de bästa.
Vi satt vid matbordet, pratade om allt från himmel och jord och bara hade det allmänt trevligt.
Ingen teve, så skönt!

Ikväl kommer hon igen, wihoo =) Men då hoppas jag att hon vill se lite idol med mig. För nu har jag fastnat igen.

Nu vill jag att alla höstserier ska börja igen, som Desperate housewives, las vegas och alla de andra.Det blir bara mörkare och mörkare och kallare och kallare för varje dag nu, så vad är bättre en att ligga framför teven infiltad i soffan och se på bra serier?

Internet där hemma håller på och krånglar, ringde till bolaget idag, men för att telefonin fungerar så är det inget fel hos dem. Så Birkon har försökt få i gång det hela morgonen.. Sen fungerar det ett litet tag och sen funkar det inte igen..
Inge vidare, men men...

Vet inte om jag ska upp till huset och äta idag, vi har bestämt det, men kanske mysigt att laga middag, ta det lite lungt och bara vara själv? Springa runt i mjukisbyxor och ett skönt linne och lyssna på hög musik..
Hmm, ja vi får se. Nu ska lektionen ha börjat, men fortfarande är inte läraren här eller hälften av klassen..

Ha en fortsatt bra dag. Det ska jag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Malin

Var du i skolan idag? jag såg dig inte :( jag var där och hämtade bilder. Pusspuss

2008-09-16 @ 17:49:08
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0