Födelsedagsfirande och härliga skrattattacker

Kom precis hem från Madeleine och André.
Madde fyllde 43 år i går och André 17 år i onsdags. Grattis, grattis!

Så har varit där och ätit lite lunch och fikat.
Alltid lika trevligt. Alltid någon som gör något roligt så man börjar as garva.

Idag var det Birkons mormor. Madde säger,
- Hoppa in i duschen nu, så du hinner åka med mormor och Pelle.
Mormor Yvonne säger,
- Ja hoppa in i duschen nu... paus.... Vem pratar du med? ....paus.... Are you talking to me?

Haha, sån skön mormor :) Hon svarade och hade ingen aning om vem som skulle hoppa in i duschen och åka med henne och Pelle i bilen.

Det var sjukt roligt. Speciellt Madde med sitt härliga skratt,hon as garvade så man själv nästan får en hjärtattack på kuppen! Haha.

Nu snart kommer mamma och hämtar mig. Så ska jag till stallet och kolla på Ronjas hoppträning. I morgon är det tävling, men då ska jag arbeta. Huvudsaken att jag ser något av dem :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja vardagsrummet var ursnyggt :D Vi är itne klara alls i vardagsrummet. Ny matta och ett nytt bord behövs. OCH nya gardiner. Tycker det är så svårt :D

2008-09-20 @ 17:22:51
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Joda jag mår väl bra.

Trött och har molande värkar hela tiden. Blir helt slut efter dom också. Så humöret börjar likna lite som ibörjan av grav. :P



Hur är det med dig då?



Jaa, det kommer iof kännas väldigt tomt att inte ha någon i magen! :/

2008-09-20 @ 17:23:58
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0