Flyttlasset går idag

Idag klockan tre går flyttlasset.
Wohoo.

Innan dess ska jag och mormor ner och städa ur allt, så det är någelunda rent. Sen får man ju ta en gång til när allt är inne.

Är fortfarande sjuk, känner att jag inte har den ork jag skulle vilja. Har inte kunnat sovit något inatt. Mått illa och hostat.
Ska jobba i morgon, får se om jag klarar av det.

Inte så fräscht att gå och hosta och snora på jobbet när man håller på med bröd, och alla andra frukostgrejer.
Men vi får se hur jag känner mig ikväll. Jag hoppas att jag slutar känna mig så här, för jag behöver pengarna. Sen är det sååå pinsamt att ringa och säga att man inte kan jobba.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas flytten går finemang och att du kryar på dej snart!:)

2008-09-06 @ 11:34:36
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Erica

Vi har köpt en silver peugeot 407 SW :) en 05a :) Rikigt skön att åka i !

2008-09-06 @ 16:13:08
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Ah jag hörde det. Josefin berättade. Min kompis lärare var med om samma sak. Precis två veckor innan förlossningen så dog barnet :/ Så man ska vara rädd om sig! Tack för omtanken! <3



Nej usch din stackare! Det är verkligen jättemånga som är sjuka nu. Med samma symptom som du har :/ Både jag och Alexander har klarat oss än så länge, men folk i vår närhet ligger verkligen tvärsjuka. Vissa brutalt mycket värre än andra :/



Jo men man är ju sådär :) man vill ju få sin lilla lya klar ju ^^ Är likadan :D haha!



Krya på dig nu gumman och trevlig lördag! :D

2008-09-06 @ 16:36:07
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0