Flyttat in

Nu har jag och min plutt äntligen flyttat in.
Just nu känns väl allt lite rörigt och osäkert på vart allt ska stå osv, men så ska det väl vara?

Första natten jag sov där kunde jag inte alls sova. Riktigt irriterande. Men nu börjar man känna sig mer som hemma.

Nu ska jag ha text, fick just veta att jag måste ha APU. SUCK!
Först säger dem att jag ska ha, sen inte och nu ska jag ha det igen.

Men men får se hur jag tänker göra med det.

Har tappat bort kameran så kan inte lägga in så mycket bilder just nu...
Men de kommer, så småningom.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ah :D vi är riktigt toknöjda med bilen :D

Sådär är det ibland, det "verkliga livet" kommer alltid i första hand :)

2008-09-09 @ 14:41:05
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Så var det när jag och Alexander flyttade in i våran lya. Första nätterna kunde man inte sova. För det första så känns det inte riktigt som hemma, för det andra är det en sån o-ordning så man egentligen bara vill städa hela tiden och få ordning på allt :D



Japp Emelie, det är nu erat liv som familj börjar :) Ni är ju en liten familj redan :) Som sagt, det är nu ni ska "bygga er upp" :D Wiie :D Är glad för eran skull :)



Du med tjejen, du måste också ta det lugnt och ta en dag itaget!

2008-09-09 @ 15:09:28
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0