Färgat håret

Igår färgade min underbara kusin mitt hår.
Både färg och slingor.. Jag lovar, jag ser lite rolig ut.

Av den anledningen att det stod att jag skulle börja med slingorna i luggen.. DE ÄR JÄTTE LJUSA. Ser galet ut, sen på höger sidan så är det jätte många slingor och på andra sidan är det lite mindre. Jag lovar, vi höll på att kissa på oss båda två när vi såg hur det såg ut första gången. Jossan försökte pigga upp mig lite efter ett tag och säger
- Emelie, det blev inte så fult, det blev faktiskt snyggt! (Sen skrattade hon, igen!)

Håller inte helt hundra med. Men jag lovar, det kunde ha sätt så mycket värre ut. Jag vågar ju gå ut iaf :)

Hon gjorde ett bra jobb, det måste jag säga. Det tycker jag, men det var första gången för henne och ja, vem bryr sig? Jag ser lite rolig ut, men det är väl inte hela världen? =)

Färgade även en slinga på henne :P Den blev väl inte direkt så vi hade tänkt oss heller, men den syns om man vet vart den sitter ^_^

Får väl lägga upp en bild här, på min super snygga hårfärg. Någongång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0