Ett sorts missbruk?

Haha, i går kväll när jag gick och lade mig började jag tänka.. Förut kunde jag aldrig sätta på mig en enkel skjorta. ALDRIG i hela mitt liv. Har ingen aning varför. Men efter jag började arbeta på hotellet så blev det ju så att jag var tvungen att ha det. När jag hade arbetat med den ett par dagar började jag förstå hur skönt det var.

Efter en utekväll med kusin Josefin och Birkon bestämde jag mig för att gå och köpa mig ett par långa skjortor.
Nu har jag riktigt många skjortor och jag vill aldrig ta av mig dem. De är så sköna och älskar att ha någonting som hänger ner över arslet. Nu börjar jag till och med skämmas lite grann, bara för att jag använder det så ofta. Är det inte sjukt?

Nu sitter jag här, 15 minuter innan skolan ska börja, med en blå/vit randig lång skjorta (Som jag köpte i torsdags) och ett par jeans.

Jag älskar mina skjortor, de får mig att känna mig en snutta snyggare ;)

Förresten, bara för att nämna, jag har heller aldrig varit så nöjd med en höstjacka som jag är med den jag köpte förra månaden. Likaså sjalen jag köpte i torsdags.

Förut var jag jätte intresserad av kläder, skor, accessoarer, hår och smink och allt det där. Men det försvann då jag gick upp i vikt. Men nu har jag gått ner två storlekar (Även om jag inte kan se det själv), så känns allt jävligt mycket bättre.
Så snart, när badrummet är klart, ska jag börja på gymmet igen och då ska min gubbe med också :) Kan det bli bättre, tror inte det. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0