?

Nu är databordet hemma och uppsatt. Det var inge fel på det, som det alltid är när vi ska köpa något annars. Så det var ju riktigt bra.

Birkon har spacklat och slipat i badrummet idag ochså har jag plcoat undan kläder och fixat i lägenheten..
Ville städa, det behövs.Men det går tyvärr inte,, av den anledningen att det kommer bli så dammigt när de håller på i badrummet. Ni ska se vårat golv i hallen. Det är typ vitt, det ska vara ekparkett..Märks absolut inte.. Ändå så dammsög man igår :P Så nu får det se förjävligt ut, dammigt över allt.

Skulle egentligen ha sovit uppe i huset från och med inatt. Men jag vill hellre sova hemma. Även om jag måste upp halv sju i så fall. Men Ronja kommer ikväll, så då blir det nog lite film och sånt. Så blir det att hon sover över. Alltid lika trevligt..

Ha en underbar dag alla bloggare och icke-bloggare.










Kommentarer
Postat av: Malin

Haha okej :D men vafan, det låter ju trots allt som ett rätt schysst jobb faktiskt. Hade man ju inte bangat på, att göra något sådant. Men det är bra att du trivs iaf :)



Och det där om att kolla på sådana där filmer, jag vet faktiskt inte om jag kan hålla med om att det är fel att kolla på sådant om man är djurälskare. Jag menar, det är ju inte så att man direkt njuter när man ser vad dem gör med djuren :P kommer jag över en film så ser jag den.. det gör ju ont att se på men det får en att bli mer medveten. Och kanske att jag en dag kan vara med och stoppa alla djurplågare på något vis :) eller hjälpa djur som har haft det svårt. Det är ju en dröm man har, typ.

2008-09-28 @ 18:01:34
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0