Deal or Not Deal?

Idag träffade jag Lisa och jag var jätte säker på att jag skulle hoppa av.
Hon tyckte självklart att det var jätte trist, men när hon försökte sätta sig in i min situation så förstod hon ganska väl. Fick skriva under papper och lite sånt för att visa att jag inte tänker gå kvar. Det gick jätte bra!

Efter det tog jag en runda till alla lärare som jag har haft den här tiden, för att lämna tillbaka alla böcker etc. Roger och Linda träffade jag iofs inte, men de jag har haft under de andra 3 åren. De tyckte också som Lisa att det var trist, men att de förstod. Karin är för gullig. Hon ville så gärna ha en bild jag målade för två veckor sedan. Det var en gammeldags Nalle Puh. Hon tyckte att den blev så bra så att hon skulle vilja ha en kopia. Självklart säger jag, vad ska jag ha den till sen? SÅ självklart får hon den. För att hon fick den, då fick jag 6 olika blyertspennor som är speciellt för att måla med. jag älskar att måla och kluddra med dem. Så jag gjorde nog en ganska bra deal. Plus att de där pennorna är jätte dyra!

Har försökt få tag på min pappa också, för att berätta om att jag skulle ha hoppas av. Igår ringde han, det lät som att han tyckte att jag gjorde rätt. Han säger jämt vad han tycker och tänker.. Men då sa han typ, det låter bra tycker jag. SÅ jag tar det nog som något positivt. Känns bra att ha de flesta på sin sida, att de förstår mig.
Pappa åker utomlands på fredag. Hur avis tror ni inte att jag är? Jag vill med, alla åker ju! SKulle vara så skönt att bara ligga i ett varmt land, i bikini (som jag egentligen hatar), sola och bara göra precis som man vill. åååh. jag vill,jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0