Dålig dag blev underbar kväll

Under kvällen har jag och Birkon bara legat i sängen/soffan och haft brottningsmatcher och skrattat åt varandras sjuka skämt. Riktigt mysigt, nu när man enbart hinner med lägenheten, skolan och jobbet.

Det är så viktigt att man rår om varandra nu även om vi har fullspäckat på schemat.

Jag älskar dig mer en allt på den här jorden älskling.
Du får mig att förstå vad livet går ut på. Du får mig att känna mig så speciell.
Du får upp mig ur mina djupa svackor, något ingen annan lyckas med.
Du är mitt allt, jag älskar dig så.

Kommentarer
Postat av: em

det är bara bra med mig :)

och jag tycker att du och birkon verkar ha det så himla mysigt med varandra hela tiden! sötnosar!



går det fortfarande lika dåligt i klassen?

2008-09-01 @ 23:14:49
URL: http://baramills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0