Bjuden på middag

Idag har vi tvättat här hemma och mest tagit det lungt.

Klockan 18:00 är vi bjuda på middag, uppe i huset.
Ronja och Josefin skulle laga maten, men Josefin var tvungen att arbeta. Så jag får hjälpa till med maten iaf. :P

Ikväll kommer Johan och Fia till oss, ska sitta och dricka och bara ha det allmänt trevligt.

Idag har jag känt att helgen har gått för snabbt. Känns som att jag vill ha mer ledigt, vet att det är en dag i morgon också, men skull vara såå skönt att bara göra allt man vill, men som man inte kommer hinna..

Måste börja på min uppsats också, vet knappt vad uppsatsen ska handla om, illa!

Men men, hoppas alla har haft en bra helg hittils!


Kommentarer
Postat av: Erica

Ska jag vara ärlig så HATAR jag när dom åker.

Den här helgen har varit enormt jobbig, jag tänker på han konstant. Man är inte riktigt sig själv. Man är inte hel.

Hur länge blir Birkon borta då? Tack och lov så kommer Alexander hem imorgon och han har också mått dåligt av att vara ifrån mig :( MAN ÄR SÅ KNÄPP! :D

2008-09-13 @ 15:21:44
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0