Arbeta idag då!

Gick upp 5:30. Kände att jag var tvungen att få sova en halvtimme mer en vad jag brukar.

Ville verkligen inte gå och sova igår. Birkon och jag låg bara och skrattade och hade det så trevligt. Det är inge kul när man vet att man ska jobba dagen efter och behöver gå och lägga sig.. Men man vill ju hellre ligga och mysa i sängen och bara titta på varandra. Ne, så det var riktigt roligt..

Nu är jag riktigt trött, har inte sovit alls mycket inatt. Sa att jag skulle gå och lägga mig klockan nio.. Jag var fortfarande vaken vid ett. Sen har jag vaknat och sen somnat hela tiden efter det.

På måndag ska jag till arbetsförmedlingen,, hmm. Det känns verkligen som att det är på allvar nu! Men jag står fortfarande fast vid mitt beslut.

Har ju inte mötet med syon förren onsdag.. Måste jag gå på lektionerna innan onsdag? Vet inte hur jag ska göra, men det känns väl lite onödigt? När man endå ska hoppa av. Jag skiter nog i det.

Ne nu ska jag gå och tjuvkika lite på när min älskling och marsvinen sover :)

Kommentarer
Postat av: Michelaaajn

vsg skrutt :)

Jag mår bara bra(: hur ere med dej då ?

2008-09-22 @ 20:23:09
URL: http://michelaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0