Äntligen helg

Åh, så skönt med helg. Ledig och bara få rå om sig själv och min älskling :)
Ikväll blir det lungt, ska upp till huset och hämta lite grejer och sen blir det bara att se på teve och ha det mysigt.

Sen ska vi dricka varm oboy med grädde, wammii.

I morgon ska vi till Johan och Fia, dricka lite. Ska bli trevligt.

Första veckan jag ha gått på ALLA lektioner ^_^ jag är såå stolt.
Har iofs inte skolkat de andra, utan då har magen krånglat eller så har jag haft migrän.

Ha en fantastisk helg alla goinar.


Kommentarer
Postat av: fanny

nix ska köra upp i oktober och är så satans nervös:o



har du börjat köra nått?

2008-09-12 @ 20:38:37
URL: http://silenthill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0