30 grader i skuggan, jag är avis!

Idag måste jag egentligen plugga, men jag tänker ta det lungt och umgås med mina små underbara marsvin istället.
Sitter just nu på golvet och matar dem med massa sallad :)

Mamma ringde från Sakyntos nyss, de har 30 grader i skuggen och trivs hur bra som helst. Förutom den hårda sängen och alla små ödlor som springer runt deras fötter :P
Jag är så avudsjuk, jag vill med utomlands. Igår kväll var det bara åtta grader här hos oss :/ Så kallt, man fryser ju till och med när man är inne, ursh!

Birkon jobbar till 23 ikväll och jag vill inte äta middag själv, så ska upp till huset och käka potatismos och köttbullar.

Ne nu ska jag fortsätta här med Phil och Wendie.

Kommentarer
Postat av: Erica

Sådär knäpp är jag med!

När han väl är borta så går man bara och väntar på att han ska ringa. Man kan typ inte lämna mobilen någonstanns :D Sa det till honom, att jag skulle strypa honom nästa gång han är borta :D haha!

När åker birkon då?

2008-09-14 @ 18:13:53
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0