Vad vare jag sa?

Vad vare jag sa? Att jag skulle börja gråta. Allt gick så bra, perfekt. Tills an ville pussa mig hundra gånger till och sa flera gånger att han älskade mig och kommer sakna mig så otroligt mycket. Där sprack det. Ursh det är hemskt, jag avskyr detta.

Satte mig precis vid datorn och så satt jag upp handen som stöd för ansiktet, för att hålla upp det.. Tror du inte att jag känner hans fantastiska parfym doft på handen, då kom det ytterligare en tår. Ursh.
Jag saknar honom redan, vill att han ska komma hem igen.

De här dagarna kommer vara så jobbiga, men när jag får se hans vackra ansikte och leende igen.. Kommer jag glömma allt detta och vara världens lyckligaste fästmö :P Woho












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0