Underbar dag

Idag har det inte blivit något bloggande.

Gick upp halv nio. Jag och Ronja började dammsuga, torkagolven, städa upp, dekorera smörgåstårtorna, hänga upp ballonger, duka fram och massa annat...

Birkon blev jätte glad för överraskningen med masa ballonger, texten på smörgåstårtorna etc. Ska lägga in bilder sen. : ) Är lite stolt faktiskt.Av mig fick han en ny rakapparat, mamma och mats la till en liten del också.. De är ju jukt dyra! Sen fick han massa andra roliga och bra att ha saker :)

För någon timme sedan städade jag undan allt som blev efter födelsedagspartyt. Efter det har vi hunnit sett en film, Get smart. Jag tyckte att jag hade sätt den tidigare och det visade sig att jag hade det :P Men bara 45 minuter. Så såg klart resten idag..  Riktigt bra var de, rolig!



Ne nu ska jag gå och se på ensam mamma söker :)
Ha en underbar kväll!













Kommentarer
Postat av: Malin

hahah jaaa som fan att det är :D dem liksom tjaffsar och "slåss" typ hela tiden.. haha!

2008-10-26 @ 20:41:48
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0