Thailand om 2 år :) Min önskan går i uppfyllelse!

Blev inte mycket bloggande igår..

Åkte som sagt och köpteduschdraperin, duschringar, blockljus och lite smaskens till kvällen. Efter det han jag bara hem och sätta upp allt och ta en fika med mamma, Mats och Ronja.. Sen åkte vi alla upp till huset för att äta en jätte god middag. Stinas kyckling med någon slags pomfritt, har aldrig ätit det förr. Hur gott som helst!

Tittade på idol med Mamma, Mats och Ronja. Igår bestämde vi även att vi ska till Thailand om två år :) Wohoo, Shit vad jag ser framemot det. Antingen i mars eller i april. Mats fyller 50 då, så vi ska bo i ett lyxhus med spa, stor pool och precis vid vattnet. (mamma och dem har tillgång till lyxhus, som vi får bo i gratis, bara resan som kostar).. Så då måste man vara ute i god tid för att få ett av de bästa. Vissa hus är det 4 års väntetid. Men men.. Jag ser framemot det så fruktansvärt! Thailand är det ända stället som jag har varit på och vill åka dit igen, hundra gånger om.. Som vi vet nu, är det Mamma, Mats, Ronja, Birkon och jag som åker. Sen får vi se om Anton och Kalle ska med också!  Det bästa är nog ändå att veta att vi ska åka och man har tid på sig att skaffa ihop massa fickpengar + att man har något att se framemot!

Den här gången ska jag göra allt annat jag inte hann med i Thailand förra gången :)

Det pirrar i hela kroppen, jag vill dit!

Birkon kom hem redan vid halv nio.. Han var riktigt sugen på att dricka.. Så Johan och Fia kom förbi hemma i lägenheten, sen tittade även Liss förbi..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0