Svävar på rosa moln!

Woho, all städning klar. UNDERBART. Nu återstår bara tvätten, men det är inte så jobbigt!

Vid sex tiden kommer Anneli och sa få se hotellet vi 99% säkert ska bo på =) Ligga på beachen med en good drink med henne kan inte gå fel :9) Har sätt fram emot den här resan så länge och nu blir den av..

Tyvärr så kommer vi hem samma dag som min intensivkurs på trafikskolan börjar. Måste nog ta bort den, enbart teori den dagen.. Vi kommer hem på eftermiddagen den 19, så ja, får plugga teori på stranden i Egypten. Så det är en grej jag ska fixa under veckan..

Jag svävar på ROSA moln just nu!










Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv: God kväll! Jag och sambon städade lägenheten igår ;) Hihi, så jag lider med dig! Fast det är skönt när det väl är gjort ;)



Själv har jag åkt runt och hälsat på sambons föräldrar men även hunnit med en sväng i en second hand butik! Tyvärr hittade jag inget kul!:(



Ha en trevlig kväll!

2008-10-19 @ 21:33:03
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0