Söka jobb

I går var dagen sjukt rolig men så seg. Haha
Jag gick inte ut ur lägenheten på heeela dagen.. Hur illa är det inte?

Men idag ska jag försöka palla mig ut. Ska iväg och söka ett par jobb (Som jag egentligen skulle ha gjort igår). Sen ska jag nog en snabbis till skolan för att lämna matkortet och en fotopärm...

Så nja, dagen blir nog inte så rolig..

Juste, idag kommer badrumsmöblerna också, så det blir väl att sätta ihop dem..
Tyvärr har inte Anders haft tid att komma.. Så vi kan inte sätta in allt som vi hade räknat med att göra.. Så suck!

Men en eller två dagar senare gör väl inget? =)











Kommentarer
Postat av: Erica

Ah varenda värk är ju värd det. Det är ändå härliga värkar på något sätt för man vet att det är vårt barn liksom :)



Åh då ska jag nog se till att se den! Vi såg filmen 1408 med Samuel L Jackson igår. Också en skräckis tydligen, men den var bra i början sen spårade den ur som alla skräckisar idag :/

2008-10-08 @ 11:42:45
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0