Saknaden är hemsk!

Nu har jag sätt ugly betty och prison break avsnittet som jag missade igår. Har även bytt till det nya halebop kontantkortet och fixat så jag kan fylla på mobilen via mobilen :) Så det är skönt! Tyvärr laddade jag ju kortet med 200 kr tidigare idag, så om jag hade väntat tills jag hade skaffat det nya hade jag fått fria sms i 30 dagar. Men vad fasiken :) Får ju det nästa gång iaf :) Förut fick man ju det med det gamla kontatkortet också, men nu har de högt det, till 300 kr. Så nästa gång vettu!

Sitter här och tänker på Birkon, vill ha hem honom nu.. Han är väl hemma vid fem tiden i morgon, så då blir det god middag och mys framför teven.. Sen ska han gå och jobba inatt på kvällen, inge vidare. Men det ska bli såå kul att träffa honom igen :) Har saknat honom så oerhört mycket!

Det är så jobbigt att sakna någon så här mycket, man blir så konstig på något vis. Men i morgon blir jag nog mig själv igen :) Får jag hoppas!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0