Så najs!

Fy fan va roligt det var igår.

Först var det bara jag, Birkon och Josefin som satt här hemma och drack.. Lite senare på Fia och Johan... Efter ytterligare lite tid kom Anneli och Mickis... Det var så kul, alla var riktigt på g. Vi dansade och skrattade hela kvällen..

Sen var vi tvugna att lämna Fia och Johan för att åka till mobergs :)
Jag och Anneli fick ligga i billuckan.. Tror ni inte att vi passerar en snut? Hihi, jag fick kasta mig ner i bakluckan!

Väl uppe på mobergs kan man ju inte säga något annat än, helst sjukt! Har aldrig varit så mycket på g som jag var igår. jag dansade och sjöng till varje låt, även om jag inte kunde låtarna :P
Dansade fasiken på scenen där bara "mobergsdansarna" fick dansa. Haha..

Tack alla ni för en underbar kväll! Oförglömlig!


Kommer bilder senare
Ska till VVS butiken nu, så ska vi se om vi kan få ett duschstycke och rätt grejer så vi kan börja duscha här hemma :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0