Rena ABBA kvällen!

Under kvällen har jag, Birkon och Ronja lyssnat på hur mycket abba låtar som helst.  Först tittade vi på Mamma Mia, Birkon hade inte sätt den och Ronja hade sätt lite av den. Efter det slog vi på idol, där var det ABBA tema. Sen slog vi på Singing bee en snabbis, tror ni inte att det var en ABBA låt som spelade just när vi slog på den? Haha.

Kom just in från ballkongen, man hörde folk skrika av glädje, de ska väl säkert ner på stan sen till mobergs. Fick ett sug av att gå upp till mobergs och dansa av mig lite. Av all sång man hört ikväll. Men det får bli nästa helg! Har alldeless för mycket under helgen :) Så har inte tid att vara lite seg.

Syster gick just och la sig, Birkon ser på teve och jag sitter här. Funderar på att gå och lägga mig snart jag också. Har inte sovit så mycket de senaste nätterna.


Ha en fortsatt trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0