Presenter

Idag har jag faktiskt gjort lite nytta..

Har satt ihop nästan alla badrumsmöbler, köpt födelsedagspresent åt min älskling och Linn :)
ibland är det jätte roligt att köpa presenter, men ibland, så vet man absolut inte alls vad man ska köpa.. Jag har haft tur nu den senaste tiden, för varje present har jag hittat väldigt snabbt.. Som jag också är väldigt nöjd med!

Jag och Birkon skulle egentligen ha åkt ner till sjukhuset och gjort lungtest i morgon. Men Anders kom inte idag heller, för han skulle träffa en präst. (Är nog för att hans barn ska döpas)... Så han ska komma antingen på morgonen eller på eftermiddagen i morgon.. Så det blev lite svårt att gå till sjukhuset då. Om han kommer på morgonen hinner man väl nog, vi får se..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0