Omelett!

Nu är jag hundvakt åt Fanny..

Mamma skulle iväg på ett möte vid 14:15 och nu kom hon hem snabbt och hämtade Ronja för att köra ner henne till stallet.. Så snart ska vi väl börja med maten när hon kommer..

Fanny har varit riktigt jobbig idag, gått och shoat hela jävla tiden.. Blir galen när hon håller på så. Springer runt och gråter efter mamma... Hmm.. Skönt att hon kommer snart..

Innan mammi åkte så frågade jag henne om hon kunde visa mig hur man gör omelett. Såg den där engelska kocken göra det igår åt någon gammal dam.. Efter det blev jag riktigt sugen på det... Den var inte lika fin som hans var, men den var god! Så det kanske blir så att jag börjar köpa hem lite äggisar.. Så kan man göra sig en omelett :)

Omelett är faktiskt något jag aldrig trodde att jag skulle äta i hela mitt liv. Det är mycket jag inte skulle vilja äta. Men den senaste tiden har jag börjat smaka massa olika saker, som jag faktiskt tycker är gott :O) Så nu ska jag ge all mat en chans!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0