Omelett som blev stekt ägg.

Jag skulle vara gullig och göra lunch åt min lilla gubbe idag.. Jag lärde mig ju göra omelett igår. Så då börjar jag fixa och dona där i köket. Tyckte det gick riktigt bra. Tills vi satte oss ner för att äta den..

Jag glömde ju en del ingredienser... Så det blev stekt ägg med champinjoner. Har lovat honom att han ska få en riktig omelett någon annan gång :P Det roliga var att jag glömde enbart vattnet, man kan även ha grädde eller mjölk.. Men jag har lärt mig med vatten.. Förstår inte hur lite vatten kan göra sån stor skillnad på smaken och konsistensen?











 

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja, men även om det skulle vara så att dom är ute då så kan man ju alltid drömma sig bort och fantisera lite ;) Jag har dock bara gjort det på senaste. Det tog ett bra tag innan jag ens köpte något till knodden :D



Gud vad söt du är! Blir så glad! Jag hoppas jag blir en bra mamma. Jag har min egen mamma som är en otrolig förebild :) Men lite press känner man ju :D

2008-10-14 @ 18:41:19
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0