Muränor???

När jag har bokat någon resa utomlands vill jag alltid kolla fakta så man vet vad man måste tänka på.. Även tittar jag alltid på sevärdigheter etc.

Där vi ska bo Hurghada, så stod det att om man bara går ner i vattnet till knäna så kändes det som att man stod i ett akvarium. Med massa färglada fiskar, något jag tyckte var häftigt till en början. Vem vet om de biter en?
När jag läste vidare stod det att om man simmar en bit längre ut, kunde man ganska troligt se muränor, stora sköldpaddor och rockor. Känns det inte lite läbbigt? MURÄNOR; är de inte farliga? Hmm..

Men de som skrev denna fakta skrev det som en FANTASTISK UPPLEVELSE. 
    
        MURÄNA                          ROCKA                          SKÖLDPADDA

                


Den som jag känner mig mest hotad av är helt klart muränan, sen rockan och sköldpaddan är väl den jag absolut inte känner mig hotad av. Jag ryser när jag ser muränans ansikte.


Jag får väl se när jag är där, vad jag tycker då helt enkelt. Men något jag vet nu, är att jag ska sluta läsa all fakta etc..












Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha jodå, men det går bra faktiskt. :) Hade ju som sagt en intensivkurs. Har uppkörning om typ en månad, så får väl hoppas på att det går bra. :) Haha ja men precis, jag har segat som bara tusan när det gäller körkortet. Men sen tog jag mig i kragen och bestämde att jag måste ha det där jäkla kortet någon gång ;D

Men det kommer nog gå dunderbra för dig ska du se! :)

2008-10-21 @ 12:49:39
Postat av: Amanda M

Hej Emelie!! var länge sen nu! :)

Jag var där för några månader sen, fast vi bodde utanför Hurghada, men vi var även där.

Och jag rekommenderar veeerkligen att åka ut på en dagsresa med en båt, och snorkla!! nemo fiskar osv!

SHIT vad fint!

kolla in min facebook så ser du lite pics från Hurghada;)

Kram Kram!

2008-10-21 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0