Mamma Mia, Mirrors och utlandsresa

Dagen har varit mycket bra..

Åkte hem till Anneli, vi såg på mamma mia. Den var faktiskt bra.. I like.
Vid halv fyra kom mamma och Mats med all vår tvätt..
TACK UNDERBARA NI!
 Vi tog en fika och satt och pratade...
Alltid lika roligt att få främmande.




Nu på kvällen har Fia och kusin Johan varit här. Alltid lika trevligt! Vi tittade på mirrors..
Den var seg i början, men de blev riktigt bra mot slutet..  : )

Förresten, har jag inte världens gulligaste kusin?
Haha, jag berättade att jag har kommit en bit på väg med körkortet. Han blev glad när jag sa att jag ville ha hjälp av honom att kolla små, bensinsnåla bilar. Han började leta på en gång! Tyvärr är jag lite kräsen, så det blir nog svårt för honom.
Jag vill ha en killbil, med tonade rutor inte för liten och inte för stor.
Den ska vara svart eller silver.
Så gulligt, så snällt att hjälpa till! Underbara kusin!




Under dagen har jag och Birkon pratat jätte mycket om den där utlandsresan som har kommit på tal ett antal gånger..  Vi vill fira vårat fem års jubileum utomlands. Med våra närmaste vänner..  Tyvärr kan nog inte Johan och Fia, av den anledningen att Johan inte kan ta semester.  Anneli är på i alla fall. Så det känns jätte roligt!  Men vi vill helst att vi ska åka ett gäng :)  
Resan blir nog av mellan den 8 dec - 14 dec... Någonstans där.  Vår dag är ju 12/12 så någonstans där!


Man blir bara mer och mer kär för varje dag som går... 
Jag älskar att ha honom i mitt liv, vid min sida.
Han är det bästa som någonsin har hänt mig!
Tänk att det redan har gått fem år.

Ne nu ska jag gå och lägga mig. Det börjar bli sent! Vill komma upp i bra tid i morgon bitti.
 Vill inte sova till elva som jag gjorde idag :) VIll helst vara uppe med tuppen..
(Trodde aldrig jag skulle säga eller skriva det, men sant)!


Natti natti










Kommentarer
Postat av: Erica

Va mirrors läskig? :D

2008-10-07 @ 16:00:36
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0