Konstig

Jag känner mig konstig.. Idag har jag fått en chans att kunna få ett jobb. Han sa så mycket positivt. Det kändes så bra. Jag borde vara hur lycklig som helst och bara skratta! Men jag gör det inte. Jag är jätte glad om jag får det här jobbet.. Men jag känner i min kropp att något är fel, jag vet inte vad.

Orkar ingenting, vill bara gå och sova. Men jag orkar knappt det heller. Vill gå och gosa med Phil och Wendie, men jag känner att jag inte klarar av det just nu? Why?

Hmm. Jag hoppas det är bättre i morgon!












Kommentarer
Postat av: Erica

SÖTNOS!

Vad glad jag blir! Men ibland tar hormonerna öveR!

2008-10-16 @ 11:41:49
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0