Kommer sakna dig!

I morgon åker min älskling iväg i tre dagar. På kurs. Vill inte att han ska åka.  Kommer sakna honom så förbaskat mycket. Men vi har haft en underbar dag och kvällen har varit ännu underbarare!

Nu ska vi gå och lägga oss i sängen och bara ligga och gosa tills vi somnar!

Vill inte att han ska väcka mig i morgon, för jag hatar när han åker iväg en längre tid. Jag lovar att jag kommer börja gråta. Det gör jag jämt.. Iofs är det inte ofta det händer, men när det händer, är det förjävligt.

Det enda positiva är ju att man kommer känna saknaden, som man inte ofta känner. Självklart saknar man honom när han är på jobbet eller är bara borta över dagen. Men det finns olika saknader, enligt mig. Denna saknad som jag kommer känna, känner jag inte ofta. Den är hemsk, olidlig men underbar på samma gång. Speciellt när man får se hans vackra leende när han kommer in genom dörren om tre dagar.




Jag älskar honom av hela mitt hjärta, nu och för alltid!
Som vi jämt säger; Våra händer hör ihop, lika bra som två matchande pusselbitar.












Kommentarer
Postat av: Malin

Så sant, så sant :D

2008-10-26 @ 23:09:58
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man måste sakna! Ibland längtar man efter att få sakna, men när man väl kommer dit så vill man inte sakna utan man vill ha kvar personen :( haha.

Men tre dagar går fort!



Jaa,vi kanske kommer förbi någon dag i veckan då? Annars då tar vi med dom på fredag om det är okej, ? Hade ni tänkt dricka då eller vad blir det för något, det är ju halloween då. Har jag för mig, haha.



2008-10-27 @ 09:26:14
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0