Kanske nytt jobb?

Idag träffade jag chefen på det där arbetet jag har sökt. Så ska vi ses och prata. Har inte bestämt datum och tid ännu... men det känns riktigt rolig! Hoppas det går hela vägen bara. Det verkade som att han gillade mig och jag hoppas verkligen att jag får jobbet! Han tyckte jag såg ut som 25 också, något jag INTE tog som en komplemang :P haha, men han sa att det var de.

Har varit med Anneli idag, varit ute och gått och suttit och pratat. Jätte trevligt..
Gick och beställde en sallad som jag åt hos mormor. Det blev en liten promenad med kusin också.. Passade även på att låna duschen när jag var där.

Nu har jag suttit och kollat på en film... Get smart.. Har bara sätt i 46 minuter. Men nu börjar den ta fart. Var lite seg i början. Så hoppas det håller i sig nu!

Ne nu ska jag se vidare på filmen..









Kommentarer
Postat av: Erica

Precis! :)

Ja, det var många som chansa antingen natten tills fre eller på fre. Så vi får verkligen hoppas att ni har rätt. :)



Nä, energin börjar faktiskt ta slut. Det är jobbigt att bara plocka upp saker från golvet nu. men det är mest jobbigt psykiskt. Det går upp och ner :/

2008-10-15 @ 20:24:34
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0