Kändis

Igår fick jag veta att det bor en kändis i mitt barndomshem som jag bodde i, i 10 år.
 
Iofs så är han inte så känd längre, men ni vet killen i A-teens? Han med ljust hår. Han och sin fru (som han gifte sig med i juli i år) och hans barn bor i där, haha. Coolt. När jag bodde där stod jag i vardagsrummet och hade hög musik på och uppträdde till deras låtar.. Det var tider och grejer det.

Anders berättade detta för mig, igår.. Men jag glömde helt bort vad A-teens stjärnan hette i förnamn.. Hmm..

En kändis i den lilla byn kan nog bara vara roligt för dem som bor där ute :p



Han med röd tröja.. är det.


Anders berättade om hans bröllop, de gifte sig ju i kyrkan där ute.. Det hade varit massa kändisar och grejer.. Jag tror nog att de där ute är lite stolta :)

Haha. Det är bara för roligt.











Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha.. nu så är du allt ute och snurrar!

Han den blonda dvs Dhani Lennevald är ju tillsammans med Natacha Peyre och dom bor i Los Angeles. :)



2008-10-03 @ 15:36:00
URL: http://josephineericsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Shit va han har hunnit med :S Vem har han barn med? Han var ju tsm med Natacha förra sommaren liksom ^^

2008-10-03 @ 15:37:15
Postat av: Anonym

Haha.. nu så är du allt ute och snurrar!

Han den blonda dvs Dhani Lennevald är ju tillsammans med Natacha Peyre och dom bor i Los Angeles. :)

Och några barn har dom minsan inte!



2008-10-03 @ 15:37:22
Postat av: Michelaaajn

Hehe va kul :) , är de ute i söderbykarl ?

2008-10-03 @ 18:28:46
URL: http://michelaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0