Jul?

Kom precis hem från stan..
Gick mest runt och tittade, det ända jag köpte var varm oboy.. Josefin och jag testade glasögon, shit va roligt det är alltså. Hur vissa ser ut alltså.  Gick även om hörde om arbete. Det lät ganska troligt.. Så ska dit i morgon igen. För chefen var inte där idag, men enligt hon som stod i kassan var det absolut inte omöjligt! Hur bra känns inte det då?

När vi var på elgiganten träffade jag chefen på hotellet. Han berättade att det var dåligt med folk nu.. Så då behövs jag inte :( Men till jul skulle det bli mycket sa han :) WOohoo. Det är ju då man vill ha mycket arbete.. Alla julklappar man ska köpa.. Tänk att det snart är jul? Det är inte alls lång tid kvar.. När jag var på ÖB idag så hade de redan ställt fram tomtar. Här går jag ute med öppna skor och bara en tröja? Kan inte fatta att det bara är 2 månader kvar..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0