jag vill inte bli arg på henne igen.

Den senaste tiden har jag varit  så glad, positiv och lycklig! Allt känns helt rätt. Jo visst har det blivit lite nedgångar den senaste tiden också, men jag har inte tagit det så hårt som jag jämt gjorde förr.
Jag känner verkligen att jag ha förändrats massor, på ett positivt sätt, helt klart! Blir bara mer och mer nöjd med mig själv, jag känner att jag är bra som jag är. Något jag aldrig ha känt förut.

Allt är tack vare min underbara Birkon, familj och vänner. Men det finns en jag särskilt vill tackaMin kusin Josefin .

Varje gång hon kommer hem till lilla Norrtälje igen, är jag alltid lika sur på henne. Alltid! Anledningen är den att det är så jobbigt att alltid veta att hon ska åka snart igen. (det förstör allt). Jag hinner knappt bli "glad" innan hon måste åka igen.. När hon är i Helsingborg blir det att hon hamnar i ett nytt liv, med nya vänner som tar över. Jag saknar henne när hon inte är i Norrtälje.. Men detta är nog första gången jag verkligen känner att hon inte får åka igen. Hon har fått mig att känna mig så mycket bättre i mig själv!

Hon har visat mig, att jag kan vara bra som jag är. Hon har visat mig hur jag kan göra för att känna mig nöjdare. Vi har skrattat och gjort så sjuka grejer, som till exempel när vi var "fotomodeller" haha. Jag kan inte beskriva med ord så mycket gott hon har gjort mig den senaste tiden. Jag tror inte att hon vet, hur mycket hon har gjort för mig.

Förr i tiden pratade jag och hade jätte lätt att prata om mina känslor. Det senaste året har jag bara fått svårare och svårare att prata om känslor. Så därför skriver jag detta, för att jag vet att hon läser min blogg. Då får hon se vilken fantastisk person jag tycker hon är!

Jag hoppas att hon hittar ett arbete här i Norrtälje, för jag vill inte bli arg på henne igen.


Tack underbara du!








Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är så underbar!

Nu gjorde du mig riktgit riktigt glad :)

Nu tycker jag att du kan komma ut ur badrummet så vi kan fika våra bullar.. :P



LOVE

2008-10-09 @ 15:36:19
URL: http://josephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0