Ja må han leva :)

Grattis på födelsedagen älskling! Va snabbt tiden har gått, redan 24 år :)

Hoppas du får en underbar dag där på kursen.. Jag skulle kunna göra vad som helst, för att få fira din födelsedag med dig. Men just nu är vi tyvärr alldeless för långt i från varandra :(

Nu har det gått en dag utan man har fått träffa dig, riktigt, riktigt jobbigt.. Känner att man inte är sig själv, att det är något som fattas. Men i morgon kommer du :) Då ska jag fira dig kan jag lova ^_^ Massa pussar, kramar, skratt och flummiga stunder.

Ballongerna sitter kvar i taket från vi firade dig i söndags, de ska få sitta där tills du kommer hem också :) Så kan vi ju fira dig två gånger : )

Ha en underbar dag. Jag älskar dig!



Massor av pussar och kramar från din
 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0