Hur lycklig som helst

Måndagen till onsdagen var jag riktigt nere. Vet inte om det var så som en vän sa att det kanske var höstdepp, men självklart också för att jag saknade Birkon så fruktansvärt mycket.

Men i går och idag har varit helt fantastiska, det känns nästan som att jag är nykär igen. När det pirrar så där jätte mycket i magen. Massa fjärilar.. När man har varit tillsammans i snart fem år så tar man ju varandra för givet, det är mycket med jobb och skola har det varit och massa andra grejer. man har ju alltid pussats och kramats och sagt hur mycket man älskar den andra. Men e här dagarna har varit så speciella, på ett sånt bra sätt.

Jag vet att jag skriver det ofta, att jag älskar honom av hela mitt hjärta och vill vara med honom resten av livet. Han utstrålar något jag aldrig har sätt någon annan göra. Något jag inte finner ord om. Jag älskar att ha honom i mitt liv. Känna hans kropp tätt emot min och bara höra hans vackra röst. Vi stöttar varandra i vått och torrt.

Det är sjukt hur snabbt tiden har gått. Det var snart 5 år sedan vi blev tillsammans och 5 ½ år sedan jag såg honom för första gången.

Jag älskar att ha honom i mitt liv :) Han gör mig så fruktansvärt lycklig!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0