God morgon!

I går kväll blev allt senare en vad jag hade tänkt mig.
Även om det inte blev så att jag färgade Josefins hår.

Åkte över till mormor och badade, såå skönt! Saknar verkligen vårat badkar i domherren..
Men nu får man klara sig med dusch, den kommer väl upp på torsdag skulle jag tro..

Efter mormor blev det färjan och lite Simon och Tomas..
Sen ville Birkon se nya Batman filmen the dark knight...
Den var bra..




Vaknade nu klockan 9:00.. Ska iväg och söka lite jobb hade jag tänkt..
Sen blir det att städa buren åt Phil och Wendie..
Måla elementet i badrummet en gång till..

Åh, juste det..
Vi tog ned badrumsfönsterna för att måla dem igår.. Typ vid 16:00 eller något...
För att de inte hade torkat fick vi vara utan fönster inne på toaletten till klockan 23:30 typ...
Det var så kallt. Man ville ju inte gå på toaletten..
Nu är det lite varmare där inne igen. Men fy så kallt det var!

Ha en bra dag!











Kommentarer
Postat av: Erica

Nej sover jättedåligt och Alex kan inte sova för han är helt hyper så vi ligger och vrider och vänder hela tiden! :)



Har haft värkar nu på eftermiddagen som gjorde riktigt ont och gick ut i ryggen, men vågar inte hoppas och nu verkar det vara lugnt! :D



Tack så jättemycket!! :D

2008-10-07 @ 16:10:20
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0