God morgon

Woho, nu har man varit uppe så pass länge att man inte håller på att ramla av stolen för att man är såå trött :) Första morgonen på hela veckan som jag inte vaknar när älskligen lille går till arbetet. Underbart!

Idag så kommer Linn förbi vid två någonting, sen ska jag, Birkon och mamma iväg upp till VVS butiken så vi kanske kan få duscha ikväll HÄR HEMMA :) Men vi hoppas inte på för mycket, men lite.

Igår kväll kom Liss förbi, vi tittade på foton från hotellet där vi ska bo,han lämnade pengar. Anneli lille kom också förbi, jag längtar så förbannat tills vi ska åka. Det är det ända jag har i huvudet nu.

Birkon har redan börjat "När, nästa år ska vi åka? Vart ska vi åka då?" Haha, det brukar alltid vara jag som är så på för att åka utomlands, men nu är han värre :) Skojjigt.

Gulliplutt, jag saknar dig nu..










Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv: Ja, man mår mycket bättre av att peppa sig själv. Men man inser inte det förren man faktiskt gör det! :) Ha en bra dag!

2008-10-22 @ 11:12:49
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0