God morgon!

Vaknade av att Ronja låser upp dörren och lämnar en skällande hund..  Det var bara attt flyga upp ur sängen för att se vad hon höll på med. Springer som en galning efter mamma. Ska vara hundvakt till halv nio. Sen hade mamma och jag tänkt att äta frukost tillsammans. Just nu känns det som att jag kräks om jag får i mig något..

Fanny


Idag blir det att träffa Anneli :) Vi ska ner på stan och höra lite på resebyråer om vad som är bäst att göra på lite grejer. Sen ska jag dit jag sökte arbete förra veckan.. Vet inte om jag behövde vara hundvakt på eftermiddagen också. Får höra med mamma.

I kväll blir det en tidig läggdags för mig. Har knappt sovit något i natt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0