Egypten, här kommer vi!

Nu har jag kollat upp alla priser, båda hotellen vi ska bo på och även flyget. Så allt ska bokas idag. Birkon fick ledigt, JIPPI!

Så klockan två ska vi ner och boka flyget på frejs, sen ska jag hem till mamma och boka hotellet för första natten och sedan det andra hotellet vi ska bo på resten av veckan =)

Resan blir inte så dyr för mig och Birkon, av den anledningen att vi har presentkort på frejs, så det blir typ bara 600 per person för det.. Sen 88 kr (per person)  för första natten i en suite och sedan får vi ju det andra hotellet för enbart 500 kr.. Så det är riktigt najs detta! =)

1188 kr till Egypten, det är ens inte sista minuten. Jag är överlycklig.

Lite bilder från hotellet vi ska bo på första natten -

     

Det enda jag tycker är lite konstigt är strand bilden... Se vad vackert vatten och sanden helt  vit, men ser ni hyddorna bakom? Vart är vårat hotell? Kanske på någon av sidorna. Vad vet jag. Men det är den där stranden vi ska sola och bada iaf :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0