Egypten 11/12 - 19/12

Woho, nu blir våran resa äntligen verklighet.

Eller, Birkon måste bara fixa ledigt, men det är nog inga problem.
Egypten, jag, Birkon, Anneli och Liss.

Min underbara Mammi och Mats lät oss ta en av deras veckor, till ett lyxhotell. Så det ända negativa är att vi kan inte börja bo på det förren den 12/12.  Så vi kommer få bo på ett annat hotell en natt. Men shit va fantastiskt detta känns :)

Allt är ju perfekt, havet precis nedanför hotellet, en stor pool och en liten pool, underbara människor att åka med. Varmt.. Åh, vad jag längtar och ser framemot detta!

Jag vet inte vad jag gör om Birkon inte får ledigt. Men han säger att det inte ska vara något problem. Vi är ju ändå ute i god tid =)


Vy från hotellet



Woho, i like it =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0