Badrumsmontering!

Idag kom kusin Josefin förbi på en fika. Hon lånade även massa filmer av mig, sen tittade hon på badrummet :)

Resterande tid på den här dagen har gått åt att sätta upp badrumsmöblerna i badrummet. Självklart är vatten grejen till handfatet för kort, så vi måste köpa ny.. (När vi åker dit är det stängt sen 40 minuter).. 
Har inte hunnit gjort så mycket mer idag. Lovade Phil och Wendie att jag skulle göra rent hos dem, men det har inte funnits någon tid till det.. Men det ska också göras, idag eller i morgon bitti..

Det blir så fint inne i badrummet, bara en grej som jag stör mig på just nu.. Men det vänjer man sig nog med sen. Känns så skönt att snart börja sätta in alla grejerna i skåpen och slippa ha alla badrumsgrejer i sovrummet eller i köket.

I morgon blir det att ta lungtest och sedan mobergs på kvällen. Ska faktiskt bli riktigt roligt. Sen har jag ju sån LYX att min kusin ska göra i ordning mig, så jag kan bara slappna av och ha det trevligt. Woohoo!
Hoppas hon följer med till mobergs :)

Ha en bra kväll!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0