äntligen

Nu är älsklingen min äntligen hemma.

Fy vad jag har längtat.. När jag cyklade och mötte honom trodde jag det inte var sant! Haha, ne gud va jag har saknat honom. Underbart att få krama och pussa på honom igen..

Vi har ätit en jätte god middag med kött och sen har vi legat i soffan och myst.. Men nu ligger han och sover.. Förstår att han var helt slut efter att ha gått upp 7 och haft lektioner, sen sitta på flygplats, flyga hem och åka massa taxi.. Sen ska stackarn åka och arbeta natt också. Han behöver all sömn han kan få..

Sitter och kikar in till sovrummet för att se att han verkligen är hemma. Känns lite overkligt! :)

Ne nu ska jag se på lite teve.










Kommentarer
Postat av: Erica

Du kanske har höstdepp? :/

Ah jag blev skitledsen när Alex åkte bort. Jag bara grät och grät. Iof hade jag hormoner upp till öronen, men jag kan ge mig fan på att om jag inte hade varit gravid så hade jag gråtit lika mkt :P



Jaa, vi ska båda ha lika. Vill bara gå ner lite i vikt, annars hade vi gjort det samtidigt ^^

2008-10-29 @ 20:33:27
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörde att det inte verkade bli något på fre?:(

puss

2008-10-29 @ 21:07:58
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0