Äntligen

Nu har vi vikt in tvätten och nu äntligen kan vi börja ta det lungt :) Tyvärr ska vi nog gå och lägga oss snart. Birkon ska upp halv sex och jag ska väl upp vid sju något. Ska vara hundvakt.

Idag kom Anneli förbi och checkade hotell bilderna... Sen har vi varit över hos mormor och duschat och hälsar på där. Shit va jag vill ha en dusch alltså. Det blev även en timme hos svärmor :) Tittade på video när min lilla gulleplutt döptes : )

Ne nu ska jag gå och bara ta det lungt den sista tiden innan läggdags!











Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv; Nej, du verkade hinna med en hel del!:) Men vad skönt det är när tvätten är viken och klar in i skåpen, sådan lättnad!!



Hur såg hotellet ut? Underbart hoppas jag?;) God natt!

2008-10-19 @ 22:39:44
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0