UTMANING

Utmaning!

Jag blev utmanad av Jennifer och Malin

Regler :

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem


7 saker om mig!

- Jag är riktigt känslig för olika dofter.. Om det är någon illaluktande doft så finns det en stor risk att jag spyr.

- Jag tror starkt på spöken/andar.

- Jag klarar inte av att ha det stökigt hemma. Då får jag panik och ångest.

- Jag älskar att se på film, speciellt komedier.

- Jag kan vara riktigt barnslig, nästan överdrivet.  Bara för att jag inte vill inse att jag börjar bli gammal och grå.

- Jag har en dröm att resa jorden runt med Birkon.

- Jag stressar nästan alltid, även om det inte behövs. 
 

Och nu ska jag utmana 7 nya

Josefin
Mikaela
Kusin Josefin
Fanny
Pernilla
Emelie
Carina

Kommentarer
Postat av: Erica

Näe, hon blir inte smittad fick jag reda på av barnmorskan :)



Ah det blir ju så, liten stad - alltid samma tråkiga människor ute! Men jag ska fan upp dit på juldagen! :D Haha det har jag och alex bestämt :P

2008-11-03 @ 16:55:07
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0